0

Jūsų krepšelis yra tuščias

Proteinas / baltymai

Baltymai - tai pagrindinė visų mūsų ląstelių statybinė medžiaga. Ypatingai daug baltymų reikalauja raumenų darbas ir audinių atsistatymas po treniruotės. Sportininkams baltymai svarbus pradedant nuo raumenų apimties ir jėgos poreikio ir baigiant greitesniu riebalinio audinio deginimu, stipresniu imunitetu ar efektyvesniu smegenų darbu (pastarieji kartais praverčia, kuriant įvairias strategijas ar banaliai norint susikoncentruoti bei turėti motyvacijos, kuri irgi ateina būtent iš smegenų darbo).

Gali vadinti baltymu, gali - proteinu, bet pieno išrūgų baltymas - jis ir Afrikoje pieno išrūgų baltymas. Tai labiausiai paplitusi proteino rūšis, išgryninama iš natūralaus karvių nugriebto pieno išrūgų frakcijos. Pieno išrūgos, yra vienas lengviausiai ir greičiausiai pasisavinamų ir geriausią aminorūgščių sudėtį turinčių baltymų šaltinių. Pieno išrūgos būna mažiau atvalytos nuo balastinių iš pieno ateinančių priemaišų, tokių kaip sunkiai žmonių toleruojamas laktozės cukrus, tuomet jos vadinamos koncentratu, kuris gaunamas būtent koncentruojant ir pašalinant pagrindinai skystį, bet ne sausas medžiagas. Savo ruožtu, pieno išrūgų izoliatas, toks, kaip Scivation IsoXt, pasižymi aukštesniu grynumo lygiu ir yra tinkamas net žmonėms, kuriems netiko kiti proteino produktai.

Scivation IsoXt izoliatas yra suvirškinamas maždaug per pusvalandį, todėl geriausiai tinka vartoti iškart po treniruotės, kuomet atsidaro taip vadinamas "baltymų langas", o taip pat iš ryto į tuščią skrandį, kad sustabdyti po nakties prasidėjusį raumenų katabolizmą.


Rodoma 1 - 3 iš 3

Rodoma 1 - 3 iš 3